تولد دوباره

سلام دوستای عزیزم.... امیدوارم حال همه تون خوب باشه... از اینکه بعد از دوماه دوباره میام

پیشتون خوشحالم......مشکلاتی بو که نشد زودتر بیام.   باورکنید دلم واستون تنگ شده بود

 از همه کسانی که تولدمو تبریگ گفتن مچکرم... واسه همهتون آرزوی موفقیت میکنم

                                        *********************************

ای داستان:

       کلاغ و طوطی هر دو سیاه و زشت آفریده شدند....طوطی شکایت کرد و خداوند

 

        او را زیبا آفرید.....ولی کلاغ گفت:"هر چه از دوست رسد نیکوست".....

 

           و نتیجه آن شد که میبینی.....طوطی همیشه در قفس.....و کلاغ همیشه آزاد......

 

                   ******************************************************

 

 

 اگر خواستید پروردگارتان را بشناسید،
 
پس به حل معماها روی نیاوردید،
 
بلکه به پیرامون خود بنگرید،
 
خواهید دید که او با کودکان شما در حال بازی است.
 
و به آسمان گسترده نظر فرا دارید،
 
می بینید که او در میان ابرها راه می رود و دستانش را در آذرخش دراز می کند و با
 
باران به زمین فرود می آید.
 
نیک اندیشه کنید آنگاه پروردگارتان را خواهید دید که در گلها لبخند می زند،
 
سپس بر می خیزد و دستهایش را در درختان تکان می دهد....

 

جبران خلیل جبران

کتاب پیامبر

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پریدخت جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://pary.blogsky.com

سلام امیر جان

نکته ی جالبی رو از خلیل جبران ذکر کردی
چه خوبه که همیشه به یاد داشته باشیم
شاد و پیروز باشی .

وجیهه یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://vajiheh.parsiblog.com

سلام. تولدت مبارک! تعجب کردی نه؟ آخه نمی‌دونستم تولد شما هم تو اردیبهشته. وقتی فهمیدم برام جالب اومد و گفتم هر چند دیر اما بهتره تربیک بگم. من که تولدم یه قوری گرفتم!

خودم یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام
حال شما؟
وبلاگ قشنگی دارین البته تو قالب با هم مشترکیم!!!!
داستان کوتاه قشنگی بود
با تبادل لینک موافقی؟
راستی به منم سر بزن
منتظرم...

مریم همون که میدونی با یه اشتباه بد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://yasesefideman.blogfa.com/

سلام امیر کارت دارم برام یا آف بزار یا پیغام فوری کارت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد