کلام تازه

      سلام دوستان 
 
                     *********************************
من از تو می نویسم کلام تازه ای تو از من می نویسی که پراوازه ای

رسیده وقت رفتن نشسته توچشام سکوت مبهم تو شکسته تو صدام

برای کوچ اخر تو همراه منی برای دل بریدن دلیل رفتنی

می مونه کنج سینم هوای انتظار می خونم شعر رفتن تا برگرده بهار

تو دریای نگاهت
 
 شکسته قایقم

تودنیای بزرگت
 
غریبی عاشقم

برای شعر خوب
 
 تو می خونم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مسافروقت رفتن خداحافظ نگو تو کوله بار عشقی سفر تا راه دور

که زیر سایبون تو می مونم

سفر تا انتها تو هم با من بیا تویی همراه من تمووم لحظه ها

تو تنها عاشقی برای قصه هام بیا با من بمون تو نبض جاده هام

که مقصد منتظر برای ما سکوت و میشکنه صدای ما  
 
شاد باشین
 
ارادتمند شما
Amir........
 
 
 
نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ق.ظ http://www.zaer1990.blogfa.com

سلام
وبلاگه خیلی جالبی دارین
و برای اولین باره که میبینم متنای عشقولانه ی یه وبلاگ امیدوار کنندس
به هر حال
اگه نتونستید باغ عفیف اباد رو ببینید باشه انشا ا... دفه بعد ...نه یعنی یه چند روز دیگه ازش چند تا عکس میذارم ...سر بزنید خوشحال میشم

مریم یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام
متنت خیلی قشنگ بود
به امید موفقیت روز افزون شما
من اپ کردم
منتظرم

سحر دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
خیلی شعر قشنگ و با احساسی بود
امیدوارم شادو موفق باشی

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ http://rue.blogsky.com

عشق آتشین من هم نتوانست قلب یخی تو را ذوب کند
ولی افسوس که آتش تو قلب مرا سوزاند...
زیبا بود امیر جان
دلت شاد

سحر پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.chacheie.blogfa.com

در گذرگاه ات سرودی دیگر گونه آغاز کردم.
من برگ را سرودی کردم
سر سبزتر زبیشه
من موج را سرودی کردم
پر نبض تر ز انسان
من عشق را سرودی کردم
پر طبل تر ز مرگ
سر سبزتر ز جنگل
من برگ را سرودی کردم
پر تپش تر از دل دریا
من موج را سرودی کردم
پر طبل تر از حیات
من مرگ را
سلام خوبی
دوست من
خیلی زیبا بود
منم آپم خوشحال میشم بیای

آپت عالی بود امیر جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد